Kai Keinäselle myönnettiin Karateliiton kultainen ansiomerkki

17.12.2022

Karateliiton pitkäaikainen valmentaja ja Turun Seudun urheiluakatemian olympiavalmentajana toiminut Kai Keinänen jatkaa uusiin haasteisiin kun hän lopettaa Karateliiton palveluksessa vuoden lopussa. Keinänen tuli mukaan liiton valmennukseen vuonna 2003 ja vuodesta 2017 hän on toiminut liiton työtehtävissä.

Karaten parissa Keinänen toki jatkaa ja toivottavasti tulemme näkemään häntä yhä myös Karateliiton tapahtumissa niin valmentajana kuin ohjaajanakin.

Karateliiton urheilutoimenjohtaja Anssi Kaltevo luovutti Keinäselle Karateliiton myöntämän kultaisen ansiomerkin Sporttitalon kuusijuhlassa perjantaina 16.12.  ansioistaan suomalaisen karaten kehittämisessä.

Karateliitto kiittää Kaitsua vuosien loistavasta valmentamisesta ja mm. yläkoululeirin ohjaamisesta ja toivottaa Kaitsulle yhä mukavia hetkiä karaten parissa.

Tatameilla nähdään!