Haussa karateka liiton koulutustiimiin

21.01.2022

Koulutus on laadukkaan ohjaamisen tae. Jos jaat edellä mainitun ajatuksen ja haluat antaa vapaaehtoispanoksesi koulutuspuolelle, niin olet etsimämme henkilö! Karateseuroilla on kipeä tarve ohjaajakoulutuksille ja nyt on etsinnässä liiton koulutustiimiin karateka tai kaksi, jolla/ joilla on halua ja kiinnostusta olla mukana karaten edustajana liiton VOK 1-3 -tason ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen kehittämisessä ja käytännön toteutuksessa.

Olet kenties käynyt valmentaja- ja ohjaajakoulutusta tasolle 3, suorittanut VATin tai VEATin tai kouluttautunut liikunta-alan ammattilaiseksi AMK:ssa tai Yliopistossa. Karaten parissa olet ollut jo niin pitkään, että vyön väri on valkoisesta vyöstä muutaman asteen tummunut. Tyylisuunnalla ei ole väliä.

Koulutustiimiin kuuluu edustajat myös taidosta ja hokutoryu ju-jutsusta. Yhteistyötaidot ja hyvä asenne ovat ehdotonta plussaa! Ota yhteyttä sera.kaukola@karateliitto.fi ja kysy lisää, millaisesta hommasta on kyse! Jos mainio tiimiläinen/ tiimiläiset löytyvät pian, tarjoaa liitto helmi-maaliskuussa järjestettävät LEARNS-kouluttajapajat  tiimiin tulijoille veloituksetta!