Esittelyssä yhteistyökumppani – myClub

29.05.2019

Esittelyssä yhteistyökumppani – myClub

Yhteistyökumppanit ovat tärkeä osa Karateliittoa ja karateyhteisöä. Yhteistyökumppanit ovat mukana tukemassa urheilijoitamme ja mahdollistamassa toimintaa lasten-ja nuorten liikunnan hyväksi.

Esittelemme yhteistyökumppanimme myClubin

myClub on urheiluseurojen sähköinen jäsenpalvelu, jonka avulla seura voi hoitaa arjen hallinnolliset tehtävät nopeasti, helposti ja edullisesti. Palvelun tärkeimmät ominaisuudet seuran ja ryhmien vastuuhenkilöille ovat:

• jäsenrekisterin hallinta
  • laskujen lähetys ja maksujen seuranta
  • tapahtumailmoittautumiset ja läsnäoloseuranta
  • tiedotus ja viestintä
  • kattavat raportit toiminnasta.

Seuran jäsen voi myClubin avulla ylläpitää helposti yhteystietojaan, vastaanottaa tiedotteita ja laskuja, ilmoittautua seuran tapahtumiin sekä seurata omaa aktiivisuuttaan.

Uusi EU:n tietosuoja-asetus (GDPR) on huomioitu myClubin kehityksessä vahvasti: palvelussa jäsenien henkilötiedot ovat varmasti turvassa. Seuran toiminnan laatu, taloudellinen tilanne ja jäsenien tyytyväisyys paranevat myClubin avulla.

myClub-tarjous Suomen Karateliiton jäsenseuroille:

● Suomen Karateliiton jäsenseuroille: -50% alennus myClub-käyttömaksusta
vuoden 2019 loppuun. Tarjous voimassa 31.12.2019 asti
○ Etukoodi: SKL-2019 (käytettävä tilauksen yhteydessä)
● myClub-koulutus ja -konsultointi Suomen Karateliiton jäsenseuroille -50%
alennuksella – Tarjous voimassa 31.10.2019 asti