Sanoista tekoihin – yhteinen tapaaminen kaikille jäsenille

Päivämäärä: 22.09.2021

Sijainti: Zoom-verkkoympäristö

Yleinen

Suomen Karateliitto on yhdessä jäsentensä kanssa työstänyt uutta strategiaa vuosille 2021-2025 ja strategia hyväksyttiin kevätliittokokouksessa 12.4.2021.

Strategiatyön tarkoituksena on antaa suuntaviivat sille, kuinka voimme yhdessä rakentaa Sinun liitostasi yhteisistä arvoista ponnistava Suomen paras kamppailulajiliitto. Yhdessä valituilla strategisilla valinnoilla ON merkitystä siinä, millä tavalla pyrimme toteuttamaan missiotamme kohti visiota.

Kaikkia näitä, ja sitä, millaista toimintaa ja palveluja seurat liitolta toivovat, voimme käsitellä yhdessä, kun järjestämme yhteisen tapaamisen kaikille monilajiliittomme jäsenille 22.9.

Älä kuitenkaan huoli. Tapaamisen tarkoituksena on nimenomaan miettiä maanläheisiä keinoja, joilla voimme tavoitteeseemme päästä, ja edistää strategian toteutumista.

Strategia julkaistaan 1.9. pohdintaa varten. Toivomme mahdollisimman monen osallistuvan keskusteluun, jossa kaikilla on mahdollisuus osallistua mielipiteiden vaihtoon. Luvassa EI siis ole pelkkiä puhuvia päitä.

Pistä siis kalenteriisi vahva merkintä 22.9. klo 17-18. Tilaisuutta on yhdessä kanssamme avaamassa Olympiakomitean puheenjohtaja Jan Vapaavuori. Klo 18 jälkeen halukkailla on mahdollisuus jäädä vielä keskutelemaan aiheesta liiton eri toimijoiden kanssa.