Liiton etätreenit: Hokutoryu ju-jutsu, Kimmo Tenhunen

Sijainti: Zoom-verkkoympäristö

Rekisteröidy viim.: 22.03.2022

Yleinen
Laajaa suosiota saavuttaneet liiton etätreenit pyörähtävät eetteriin!

Viime vuoden etätreeneihin osallistujien yhteisestä toiveesta myös keväällä 2022 järjestetään kolmet etätreenit liiton zoom-kanavassa. Treenit on tarkoitettu kaikille liiton lisenssillisille harrastajille tasosta tai lajitaustasta riippumatta. Etätreeneissä pääset kokeilemaan ja tutustumaan liitossa harrastettaviin lajeihin: karateen, taidoon ja hokutoryu ju-jutsuun.

Etkö ole harrastaja, mutta haluaisit osallistua – sekin on mahdollista! Hanki 10€ maksava lisenssi mihin tahansa liiton seuraan osoitteesta www.suomisport.fi ja tule kokeilemaan mitä lajit voisivat tarjota sinulle.

Harjoitusasuksi käy t-paita ja verryttelyhousut, muu vastaava asukokonaisuus tai kamppailuasu. Halutessasi voit varata mukaan juomapullon. Harjoitteluun riittää hyvinkin pieni alue. Jokainen osallistuja voi halutessaan soveltaa harjoitteita ja tempoa itselleen sopivaksi. Etätreenit ovat parasta paikan päällä eli niitä ei nauhoiteta.

Kuhunkin treeniin voi ilmoittautua tapahtumapäivään klo 12 saakka. Osallistumislinkki kuhunkin treeniin lähtetetään ilmoittautuneille tapahtumapäivänä alkuiltapäivästä.

1. Treeni
24.2.2022 klo 18-19, varsinainen treeniaika n. 45min