Karateliitto mukana liikuttamassa tuhansia oppilaita School Action Day -tapahtumassa!

Päivämäärä: 25.09.2018

Yleinen

School Action Day 2018 on osa Euroopan urheiluviikkoa, joka on Euroopan komission aloite liikunnan lisäämiseksi Euroopassa. Suomessa urheiluviikkoa vietetään lasten ja nuorten liikkumisen merkeissä. Viikon päätapahtuma School Action Day on yksi Euroopan suurimmista koululaisten liikuntatapahtumista. Karateliitto, Tapanilan Erä ry / karatejaos sekä Helsingin Ju-Jutsuklubi ry on mukana tapahtumassa esittelemässä toimintaansa ja tutustuttamassa lapsia sekä nuoria karaten sekä ju-jutsun saloihin. Tapahtuma järjestetään tiistaina 25.9.2018 klo 09.00–15.15 Töölön Kisahallin ympäristössä ja se on suunnattu pääkaupunkiseudun 3.–9.-luokkalaisille.

Tapahtuma järjestetään neljättä kertaa ja se on liikuttanut vuosittain tuhansia oppilaita. Luvassa on muun muassa tutustumista eri liikuntalajeihin, -tapoihin ja -mahdollisuuksiin yhteistyökumppaneiden toteuttamilla liikuntapisteillä. Tutuiksi tulevat muun muassa pallo- ja mailapelit, leikit, parkour, frisbeegolf sekä erilaiset kamppailulajit. Lajiliittoja, urheiluseuroja ja yhteistyökumppaneita on mukana kaikkiaan yli 50 ja liikuntapisteitä lähes 60, joten mielekästä tekemistä löytyy varmasti jokaiseen makuun. Päivään kuuluu myös tapahtuman huipentava yhteisohjelma Telia 5G Areenalla. #BeActive

Lisätietoja tapahtumasta löydät täältä