Karateliiton tuomaripäivät 2020

Tuomaritoiminta

TERVETULOA KARATELIITON TUOMARIKOULUTUKSEEN

PAJULAHTEEN 23.-24.10.2020

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä tuomarilisenssin omaaville, että tuomaritoiminnan aloittamisesta kiinnostuneille. Koulutuspäivät sopivat mainiosti myös valmentajille ja huoltajille, jotka haluavat kehittää WKF-sääntötuntemustaan.

Päivien aikana sinulla on mahdollisuus suorittaa teoriakokeet tai korottaa/päivittää jo olemassa oleva tuomarilisenssisi. Kouluttajina toimivat Suomen Karateliiton tuomarivaliokunnan jäsenet.Samaan aikaan Pajulahdessa on Karateliiton maajoukkueen leiri, mikä mahdollistaa laadukkaan käytännönharjoittelun!

Koulutuspäivät alkavat perjantaina alkaa klo 18 (luennot ja kokeet) ja päättyvät lauantaina noin klo 16 (käytännön harjoittelu). Tarkempi aikataulu lähetetään ilmoittautuneille ennen koulutusta.

HINTA:

Koulutuksen hinta majoittuville on 150 € (sisältää: yksi yö 2hh, koulutus, teoriakokeet ja ruokailut pe päivällinen ja la aamupala ja lounas).

Perjantain luennoille on mahdollista osallistua myös Zoomin kautta, jos et pääse paikan päälle Pajulahteen. Koulutuksen hinta on 50 €, jos suoritat tuomarilisenssiä. Pelkkä luento on 20 €. Linkki lähetetään sähköpostin kautta ilmoittautuneille.

Mikäli sinulla on majoitustarve, olethan yhteydessä Karateliiton toimistoon, info@karateliitto.fi.

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittautuminen 19.10. mennessä Suomisportin linkin kautta: https://www.suomisport.fi/events/521b7b34-46a8-44ce-874f-1f6071042057. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, suoritatko kirjallisen kokeen tai osallistutko etänä. Maksamalla maksun varmistat osallistumisesi.

Osallistujalla tulee olla voimassaoleva Karateliiton tuomari/valmentajalisenssi.

VARUSTEET:

Tuomarilisenssin omaavilla tai uusilla lisenssiä suorittavilla tuomareilla asusteena tuomaripuku. Muista ottaa pilli mukaan.

HUOM!

Valmistaudu lukemalla säännöt etukäteen ja mieti askarruttavia kysymyksiä! Karateliiton sivuilla (www.karateliitto.fi) kohdassa “Seuroille – Materiaalipankki” löytyvät kilpailusäännöt sekä suomeksi että englanniksi.

Jos haluat ostaa uuden tuomarikravatin, niin ilmoita siitä tuomarivaliokunnan puheenjohtajalle osoitteeseen: pirkkoheinonen73@gmail.com 19.10. mennessä.

LISÄTIETOJA:

Pirkko Heinonen, tuomarivaliokunnan puheenjohtaja