Karateliiton etätreenit: Jujutsun perusteita kaikille

Päivämäärä: 11.05.2021

Yleinen

Seuratoiminnan työkalut -webinaarisarjan ensimmäisessä osassa aiheena olivat etätreenit. Osallistujien yhteisestä toiveesta keväällä järjestetään kolme liiton zoom-kanavassa tarjolla olevaa etätreeniä. Treenit ovat osallistujille maksuttomia ja tarkoitettu kaikille liiton lisenssillisille harrastajille tasosta tai lajitaustasta riippumatta. Ilmoittaudu heti yhteen tai usempaan harjoitukseen! Saat s-postiisi zoom-linkin treenipäivänä. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.suomisport.fi/…/b21de05f-cca3-4167-abd0…

11.5. klo 18-19, varsinainen treeniaika n. 45min
Ohjaaja: Teresa Pentikäinen / Nina Muukkonen
Aihe: Jujutsutreeniä kaikille
Lisätietoja: Harjoitusasuksi käy t-paita ja verryttelyhousut tai muu vastaava asukokonaisuus tai kamppailuasu. Halutessasi voit varata on mukaan juomapullon. Harjoituksen tekemiseen kannattaa raivata tilaa muutama neliö.
Teresa Pentikäisellä on Hokutoryu ju-jutsussa 4. Dan. Hänellä on korkein Hokutoryussa naiselle myönnetty vyöarvo. Nina Muukkonen (1.dan) on urallaan voittanut kaiken mahdollisen; useita Suomen mestaruuksia, Euroopan mestaruuden 2018, maailman mestaruuden 2017 ja MM-pronssia vuonna 2019. Lisäksi hän ohjaa omaa junioriryhmää Helsingin ju-jutsuklubilla.