Junnujen salikisat Oulussa

Päivämäärä: 07.05.2016 - 07.05.2016

Kilpailut

Oulun Karateseura ja Oulun Musokai järjestävät jälleen perinteiset junnujen salikisat Oulussa 7.5.2016.

Vaikka Hokkyokuko Cup on jo päässytkin kasvamaan aika isoksi tapahtumaksi ja salikin on matkan varrella suurentunut kymmenkertaiseksi, on kisojen tarkoituksena yhä toimia matalan kynnyksen kisoina kaikille junioriharrastajille. Siksi nimitämme kilpailuja yhä salikisoiksi. Osallistujia oli viime vuonna yli 70 ja otteluita parisataa.

Kilpailuissa kisaajat jaetaan sarjoihin ilmoittautumisten perusteella jotta kaikille saataisiin mahdollisimmat tasaiset sarjat ja jokaiseen sarjaan vähintään 3 osallistujaa. Sarjat käymme mahdollisuuksien mukaan pooleina jolloin kaikki saavat enemmän kokemusta. Osa sarjoista voidaan kuitenkin käydä cup-systeemillä. Aktiivikilpailijat kilpailevat omissa sarjoissaan, eivätkä aloittelijoiden/harrastelijoiden kanssa.

Ohessa on kisakutsu liitteenä. Kannustakaahan junnujanne mukaan. Kisat viedään läpi hyvässä hengessä ja perinteisesti mukana on ollut niitäkin harrastajia joita ei kisailu muuten kiinnosta, mutta tahtovat kokea tämänkin puolen karatesta.

Mika Alamaula Oulun Karateseura 050-540 2050
info@oulunkarateseura.fi