Aikuisharrastajan VOK2-tason ohjaajakoulutus 2/4

Päivämäärä: 14.08.2020 - 16.08.2020

Sijainti: Varalan Urheiluopisto

Koulutukset

Kamppailulajien aikuisryhmien ohjaajat tai ohjaajaksi aikovat, jotka ovat suorittaneet VOK1-tason

Kamppailulajien yhteinen aikuisharrastajan VOK2-tason ohjaajakoulutus järjestetään pilottikoulutuksena vuoden 2020 aikana. Lajien yhteiset jaksot ovat Varalan Urheiluopistolla Tampereella

LÄHIJAKSOJEN AJANKOHDAT

1. Varalan Urheiluopisto 22.-23.5.2020

2. Varalan Urheiluopisto 14.-16.8.2020

3. Jokaisen lajin erikseen järjestämä lajipäivä – kesä/syksy 2020

4. Varalan Urheiluopisto 6.-8.11.202

Kohderyhmä: Kamppailulajien aikuisryhmien ohjaajat tai ohjaajaksi aikovat, jotka ovat suorittaneet 1. tason.

Koulutuksen osallistuja saa tietoa ja taitoa aikuisten harrastajien ryhmien ohjaamiseen. Koulutuksen sisällöt perustuvat Suomalaiseen Valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen 2-tason osaamistavoitteisiin sekä aikuisliikunnan laatutekijöihin urheiluseuratoiminnassa: liikkuja keskiössä, monipuolisuus ja yhteisöllisyys.

Osallistujan kurssitehtävänä on mm. suunnitella aikuisten harrasteryhmän kausiohjelma, kurssin markkinointi sekä toteuttaa em. toimia ja ohjata kurssilaisia. Kamppailulajien yhteinen koulutus takaa laajan vertaisryhmän, jonka monipuoliset kokemukset laajentavat osallistujien näkökulmia sisältöihin ja oppimistehtäviin.

Ilmoittautuminen Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 12.3.

Koulutuksen hinta on 550 e, kun osallistujan laji on judo, karate, nyrkkeily, taido, taekwondo tai itf-taekwondo. Hinta ilman majoitusta on 510 euroa, sisältäen ruokailut. Osallistuja voi Suomiposrtissa valita maksuvaihtoehdoksi myös erämaksun tai laskun.

Muiden kamppailulajien ohjaajille koulutuksen hinta on 825 e. Jos olet muun lajin ohjaaja: Ota yhteyttä ennen ilmoittautumista, jotta voidaan sopia lajijakson toteutus lajiliiton kanssa.

Koulutuksen hinta sisältää:

Opetuksen, ohjauksen, koulutusmateriaalin ja tilakustannukset.
Kahdella ensimmäisellä lähijaksolla majoituksen. (Ei-majoittuvilla ei ole majoitusta)
Ruokailut, lähijaksoilla. Yhden päivän lähijaksolla lounas.
Lajijakso, sisältäen lounaan.
Ennakkotehtävien ja lopputyön ohjaus, sekä oppimisalusta.

Koulutuksen vastuuhenkilöitä ovat Tiiu Tuomi Taekwondoliitosta ja Katri Lilja Judoliitosta.

TIedustelut: Katri Lilja, katri.lilja(a)judoliitto.fi, p. 045 134 9466.

Liitteet:

Aikuisharrastajan VOK2-tason ohjaajakoulutus 2020 mainos