3-tason valmentajakoulutuksen infotilaisuus

Päivämäärä: 16.11.2020 - 16.11.2020

Sijainti: ZOOM

Koulutukset

Infotilaisuudessa esitellään ja käydään läpi kamppailulajien yhteisen 3-tason valmentajakoulutuksen kokonaisuutta ja sisältöä. Tiesitkö, että 3-tason koulutuksen voi yhdistää VAT-opintoihin? Lisää tästä ja muista asioista infossa!

Info järjestetään Zoomin kautta. Linkki etäosallistumiseen lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ilmoittautuminen 9.11. mennessä: https://forms.gle/hXHkv2YVD1mmBUCEA

Kamppailulajien yhteinen 3-tason valmentajakoulutus järjestetään yhteistyössä Varalan Urheiluopiston kanssa.

Mukana koulutuksessa ovat Suomen Taekwondoliitto, Suomen ITF Taekwon-Do, Suomen Nyrkkeilyliitto, Suomen Potkunyrkkeilyliitto, Suomen Muaythailiitto, ja Suomen Karateliitto.

Koulutus on mahdollista yhdistää Valmentajan Ammattitutkinnon suorittamiseen.

3-tason koulutuksessa on neljä lähijaksoa: 19.-21.3., 3.-5.9., 8.-10.10. ja 12.-14.11.2021.