JÄSENSEUROJEN VUOSI-ILMOITUKSET

02.01.2023

Yleinen

SEUROJEN VUOSI-ILMOITUS LIITOLLE JA SEURAN TIEDOT ALOITA HARRASTUS -SIVULLA

Kaikkien Karateliiton jäsenseurojen on tehtävä vuosi-ilmoitus liitolle viimeistään 22.1.2023.  Vuosi-ilmoitus täytetään, vaikka seuralla ei olisi aktiivista harjoitustoimintaa vuonna 2023. Vuoden 2023 jäsenmaksu määräytyy 31.12.2022 jäsenmäärän mukaan.  Liiton toimintaa rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö, joka on liiton suurin rahoittaja. Vuosi-ilmoitus ja siihen liittyvä tiedonkeruu perustuukin Opetus- ja kulttuuriministeriön tarpeeseen saada yksityiskohtaisempaa tietoa liiton jäsenseurojen toiminnasta. Myös liiton tarjoamia palveluja voidaan kohdentaa paremmin, kun seurat täyttävät omat tietonsa huolellisesti. Tiesitkö, että liitto ylläpitää ALOITA HARRASTUS, josta uudet harrastajat voivat etsiä itselleen omalta paikkakunnaltaan harrastusta. Tarkasta oman seurasi tiedot Aloita harrastus -sivuilta ja jos tiedoissa on korjattavaa, niin ota yhteys info@karateliitto.fi ja ilmoita muutokset. Huomioithan, että seuran tiedot eivät päivity automaattisesti vuosi-ilmoituksesta seurahakuun vaan niistä on ilmoitettava erikseen.